Pages

Tuesday, May 18, 2010

mula-mula


dengan Nama ALLAH yg MAHA PEMURAH lagi MAHA PENYAYANG

sebenarnya dah lama buat blog ni sejak 15 mei lagi..tapi baru nak post perkongsian hari ni..
dengan ini saya merasmikan blog saya sendiri..(tepuk tgn)hehe
post mula-mula ni nak bagitau sebab2 saya buat blog ni
1) sebab kakak saya suruh- dia kata dia nak tahu update saya..insyaALLAH saya akan selitkan update saya memandangkan sya susah nak chat dengan dia
2) sebab saya nak berkongsi apa2 yang saya terbaca atau terdengar atau tertonton di mana2 yang boleh dijadikan pengajaran buat kita semua.. lagipun nanti bolehla saya buat bekalan kalau saya dah pergi meninggalkn dunia bila org baca blog saya dan amalkan apa2 yg baik..insyaALLAH
3) supaya saya boleh ingat semula apa2 yang saya pelajari bila2 saya baca balik post2 yang lama.
4) supaya anak cucu saya dapat tgk apa yang mak atau nenek dia dah buat..hehe
ohh.. yang pastinya semua yang kita buat semestinay kerana ALLAh.. semoga mendapat keredhaan ALLAH.

susah betul nak memulakan penulisan ni..memandangkan saya seorang yang tidak suka menulis sebenarnya.. dulu2 pun waktu sekolah, bila dapat kerja sekolah essay atau karangan, esok nak kena hantar mesti malam tu baru buat..(huhu habislah kalau cikgu saya baca ni)..
haa mesti kawan2 pelik kan kenapa blog saya ni sedikit skema perkataannya. sebenarnya saya cuba sedaya upaya untuk menggunakan perkataan bahasa Melayu yang betul ye( i mean bukannya guna perkataan macam- saye,kite atau singkatan)..tapi sikit2 bolehla..
okla selamat membaca... kalau ada apa2 komen silalah komen di kotak berbual saya di sebelah ye..tata

p/s- lot of things to learn!





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...